26_1543680524558850568_2316688028
SHARED SERVICE CENTER:
Som “Årets Elever” har studieturen de seneste to dage bragt os til #Polen, hvor Dansk Supermarked ud over at drive knap 400 Netto-butikker har et Shared Service Center.
Service-centeret yder hver dag hjælp til alle dele af virksomheden med opgaver som analyser, fakturabehandling, IT-support og rapportering.
Service-centerets arbejde er bygget op omkring strømlinede #Lean processer for at sikre effektive arbejdsgange med leverancer i høj kvalitet.
Vi fik blandt andet mulighed for at følge et såkaldt #tavlemøde, hvor arbejdsgange blev evalueret og planlagt, bl.a. for at sikre de optimale ressourcer til de enkelte opgaver.
Virkelig lærerigt og inspirerende – med masser af tips og idéer til at holde endnu mere effektive møder hjemme i vores egne afdelinger.
Mest af alt var det fedt at snakke med de kolleger, som vi ellers kun kender via telefonen og mail-boksen. Virkelig med til at skabe en bedre forståelse for hinandens arbejdsopgaver og vigtigheden af at få processer og samspil mellem os til at fungere.
Nu er vi på vej tilbage til #Danmark efter en super lærerig uge, som har vist os nye sider af detailhandlen (også vores egen virksomhed) som vi ikke kendte.
Mange hilsner og god weekend fra os!
Line og Melessa
Årets Elever i @foetex og @bilka
#dansksuperelev #dansksuperjob #dansksuperuddannelse #nettoelev #bilkaelev #føtexelev #sallingelev